Provat kläder!

Provade precis 2 skinnjackor som jag köpt på marknad av utlänningar.. Såna som är väldigt små i storlek :) men jag köpte dom för att jag nån gång skulle få plats i dom.. Kunde ha dom öppna fast dom satt väldigt tajt i armarna. En fodrad och en tunn... Både står det xl men huuur små som helst :) iaf så passade dom.. Satt bra i armarna och fick knäppt dom.. Det är en kort modell på dom så man måste allt ha bort magen innan man kan ha dom men jag skulle kunna ha dom nu... Men ser nog mkt bättre ut om 5-10 kilo.. Sen blir dom nog för stora haha! Sen har jag en vit jacka men massa knappar och bälte som jag hade när jag träffade Samir för 5 år sen.. Det är medium från Vero moda! Och den satt jättebra.. Precis som förr! Blev lite chockad måste jag säga.... Stog länge och tittade i spegeln... Den tjejen va de längesen jag såg... Allt känns bara väldigt konstigt. Men sen provade jag ett par stövlar ja köpte i samma veva för 5 år sen som är väldigt tajta i skaftet.. Dom satt tajt men bra för 5 år sen.. Men mina vader måste fortfarande vara för stora för jag fick upp dragkedjan men dom satt för tajt.. Skulle inte få i ett par jeans i.. Vaderna är nog sega att få ner i storlek igen, men det ska gå!!! Nu ska en glad tjej gå lägga sig...... :)

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback