Normalt BMI

Igår smygvägde jag mig och då vägde jag 75.7 kg. Det va exakt 100 gram ifrån att komma in i Normalviktig" inom BMI... Men idag vägde jag 75.6 så idag är det första gången på väldigt länge som jag är normal i kroppen... Jag vägde 75 något när jag träffade Samir och det är väl här nånstans där jag är nu. Innan dess vägde jag massor.. innan dess vägde jag väldigt lite. Det har verkligen gått upp och ner med vikten genom livet men det hade vart intressant att veta när jag senast vägde typ 70. Nu MÅSTE jag gå ner 1.4 kilo till nästa fredag då har jag kommit halvvägs på min viktresa och då får jag min belöning för delmål nummer 2 :) Började ju på 88.4 och ska ner till 60 så 74.2 måååste jag fixa till nästa vecka. Känns ganska konstigt i magen fick min mens igeeen för några dagar sen.. Den är lite konstig med tanke på att jag har p stav. Så det borde vara lite vätska i kroppen nu som är borta till nästa vecka. Hoppas jag :)

Iaf.... Normalviktig nuuuu första gången på minst 5 år!!! Tjohooo...

Permalink Veckans viktresultat Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback