Konstigt men underbart!

Jag vägde 77.2 igår... Har inte vägt mig idag men skulle inte tro annat än att jag är på 76 nått... 76 nått????? Det har jag inte vägt på så länge.. Så skrämmande siffror.. Underbart att se men samtidigt så känns det ganska läskigt. Men en sak är väldigt skön och det är att jag inte behöver ha ångest mer efter varje gång som jag äter... Den där ångesten finns där och har funnits så länge. Men nu börjar den ge med sig, har inte haft någon anledning att ha ångest eftersom jag bara äter påsar så jag mår bra!! :)

Håller nu alla tummar och tår att jag inte får några fysiska problem som gör att jag blir tvungen att sluta äta pulver.. Men psykiskt så är jag med och kommer vara med 100% till slutet! Lite snurr i huvudet och äcklig smak i munnen skiter jag i.... Magen har jag fått ordning på med. Men hoppas det inte kommer några andra konstiga biverkningar.....

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback